Shopping Cart

Vragen? bel: +31 6 305 734 00

Verzending binnen NL €7,50

Niet goed? Geld terug!

Klantenservice

Alle informatie op een rijtje

Veelgestelde vragen

Bestellen en bezorgen

Indien voor 14:00 uur besteld wordt, wordt dit op een werkdag dezelfde dag verstuurd. Bestelt u in het weekend, dan wordt de bestelling de eerstvolgende werkdag (meestal maandag) verstuurd.

Als je een account aanmaakt, is het makkelijker om je bestellingen te bekijken.

Standaard hanteren wij vaste verzendkosten per bestelling, per land.

Verzendkosten zijn voor de volgende landen als volgt:

  • Nederland: € 7,50
  • Duitsland: € 13,50
  • België: € 13,50
  • Luxemburg: € 15,50
  • Denemarken: € 17,95
  • Verenigd Koninkrijk (UK): € 18,95

U kunt uw bestelling ook komen afhalen. Kies bij het afrekenen voor “Afhalen”, de verzendkosten zullen vervallen en u kunt de bestelling plaatsen.

 

Wij zullen dan contact met u opnemen om een afspraak te maken wanneer u de bestelling kunt komen ophalen.

Wij maken gebruik van de speciale flessenpost van PostNL. Deze dienst heeft Flespakket en is speciaal ingericht voor het online bestellen en bezorgen van dranken in breekbare flessen.

 

Flespakket werkt met speciale verpakkingen waarop zij garantie geven dat de wijnen onbeschadigd afgeleverd worden. Wordt een fles toch beschadigd afgeleverd, dan zorgen wij voor een nieuwe fles en restitueert Flespakket ons (we hebben dan wel bewijsstukken nodig zoals een foto van de beschadigde fles en verpakking).

 

Als klant ondervindt u hier in ieder geval zo min mogelijk hinder van en dat is het belangrijkste..

 

Wij kunnen met Flespakket bestellingen bezorgen vanaf 1 fles tot een ongelimiteerd aantal.

Wij bieden verschillende mogelijkheden aan om uw bestelling af te rekenen. Alle betalingen verlopen via het betalingsplatform Mollie.

 

U kunt uw bestelling afrekenen met de volgende betaalmethodes:

  • iDEAL
  • Bancontact
  • KBC/CVC Payment button
  • Belfius Direct Net
Iets niet gegaan zoals bedoeld?

Retouren en garantie

Mocht uw bestelling niet aan uw verwachting voldoen, kunt u binnen 14 dagen na ontvangst van de levering, de bestelling retourneren, waarna u het aankoopbedrag retour ontvangt.

 

Let wel op! De flessen wijn dienen ongeopend en onbeschadigd te zijn, anders kunnen wij ze niet terugnemen.

Elke bestelling wordt met veel zorg afgehandeld. Het kan echter voorkomen dat wij een foutje maken en een verkeerd product versturen.

Neem via email of telefoon contact met ons op en we zullen ervoor zorgen dat u de juiste producten zo snel mogelijk ontvangt.

Wij versturen onze wijnflessen met PostNL Flespakket.

Flespakket werkt met speciale verpakkingen waarop zij garantie geven dat de wijnen onbeschadigd afgeleverd worden. Wordt een fles toch beschadigd afgeleverd, dan zorgen wij voor een nieuwe fles en restitueert Flespakket ons (we hebben dan wel bewijsstukken nodig zoals een foto van de beschadigde fles en verpakking).

 

Als klant ondervindt u hier in ieder geval zo min mogelijk hinder van en dat is het belangrijkste.

 

Neem contact met ons op via email of telefoon en we zorgen ervoor dat alles netjes wordt opgelost.

Heeft u vragen, opmerkingen, klachten of wilt u even hallo zeggen?

 

Neem contact met ons op via het contactformulier, via email of bel ons op. Wij horen graag van u!

Indien u tijdens het invullen van uw gegevens een foutje hebt gemaakt en de bestelling is geplaatst, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We kunnen uw gegevens dan handmatig aanpassen.

 

Let op! Indien de bestelling al verwerkt is en opgehaald door Flespakket kunnen wij hier niets meer aan veranderen.

Indien u een order geplaatst heeft en u wilt nog iets wijzigen of de hele bestelling annuleren, neem zo spoedig mogelijk contact met ons op. Indien de order nog niet verwerkt en opgehaald is door Flespakket, kunnen we eventueel nog wijzigingen doorvoeren.

Binnen Nederland

Verzendkosten €7,50

Niet goed, geld terug

Binnen 14 dagen

Korte levertijden

In Nederland en België

100% Veilig betalen

iDeal via Mollie